Zarzadzanie programami partnerskimi

Zarządzanie programami partnerskimi

Doskonała relacja pomiędzy reklamodawcą, wydawcą, a klientem tkwi u podstaw marketingu afiliacyjnego.

Programy partnerskie i marketing afiliacyjny ( z ang. Affiliate Marketing ) są terminami opisującymi formę reklamy internetowej, w której to nagradza się partnera za pozyskanie każdej osoby odwiedzającej daną np. stronę internetową czy stronę produktową bądź nagradza się klienta za wykonanie określonego działania takiego jak np. dokonanie zakupu, wypełnienie ankiety czy chociażby zapisane się do newslettera. 

Marketing afiliacyjny

Kampanie z udziałem programów partnerskich odnoszą najlepsze rezultaty gdy są konstruowane w połączeniu z działaniami takimi jak : pozycjonowaniem stron ( SEO ), płatnymi kampaniami reklamowymi PPC czy email marketingiem.

Programy partnerskie

Efektywna afiliacyjna kampania reklamowa to nie tylko umieszczanie jak największej ilości linków na przeróżnych stronach internetowych z zamiarem, że nagle wszyscy użytkownicy zaczną w nie klikać. Cała geneza marketingu afiliacyjnego tkwi w świetnym przygotowaniu strategicznym wszelkich aspektów reklamy począwszy od przeanalizowania danego rynku bądź konkurencji, przygotowania werbalnego samej reklamy czy umieszczenie reklamy na wartościowych stronach internetowych względem jej tematyki. Świetna zaplanowana kampania to taka, która dzięki odpowiedniej optymalizacji zbuduje długoterminowe relacje z wydawcami i przyciągnie konsumenta, który chętnie wykona oczekiwane działanie konwertujące.

Jak zarabiac w internecie

Należy pamiętać, że każdorazowy sukces marketingu afiliacyjnego obejmuje również takie aspekty jak chociażby cele biznesowe. Zdolność do bycia elastycznym w przypadku wypłacania prowizji, szczególnie w czasie gdy nastąpił przestój gospodarczy jak i same wyższe prowizje sprawią, że nasi partnerzy afiliacyjni będą pracować bardziej efektywnie. 

15

Kampanii

15

Monitorowanych kampanii

6

Pozyskanych partnerów

25

Sieci afiliacyjnych

7

Stron produktowych

24

Projekty reklam

Nasz zespół zarządzający kampaniami afiliacyjnymi pomoże w klarownym przedstawieniu Twojej marki poprzez odpowiednie propozycje strategii marketingowych i wybór produktów do zareklamowania, aby wyprzedzić konkurencję.  W swoim zapleczu posiadamy strategiczne i techniczne doświadczenie, które jest niezbędne przy doborze odpowiedniej sieci afiliacyjnej, strategii marketingowej i wyborze wydawców reklamy najbardziej odpowiednich dla Twojej marki, produktu czy usługi.

Istotnym elementem jest utrzymanie pełnego zaufania ze stronami afiliacyjnymi poprzez terminowe wypłacanie prowizji. Wierzymy, że kluczem do sukcesu kampanii reklamowej jest utrzymanie silnej relacji z podmiotami powiązanymi, aby pomóc budować ich zaufanie do marki. Jest to powód, dlaczego nasi profesjonalnie przeszkoleni eksperci używają innowacyjnych strategii i powiązań z innymi stowarzyszonymi partnerami afiliacyjnymi, w celu zwiększenia sprzedaży i działań konsumentów w ramach modelu opartym na wydajności.

Skontaktuj się z nami

Pozwól pomóc nam przenieść Twój biznes do sieci internet i rozwinąć go z pasją.

Jesteśmy w stanie zarządzać wszystkimi aspektami każdej kampanii afiliacyjnej dla Twojej firmy. Doskonale wiemy jak zdobyć partnerów afiliacyjnych, którzy chętnie będą promować Twój produkt czy usługę. Wiemy, jakie sieci afiliacyjne są najlepsze dla danej branży i wiemy jak budować relacje z nimi, które doprowadzą do zwiększenia zasięgu odbiorców Twojego produktu czy usługi.