Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna a.k.a. Corporate Identity (CI)

Identyfikacja wizualna jest formą zaprezentowania danej marki. Identyfikacja wizualna dokładnie dotyczy elementów, które użytkownicy widzą i może dotyczyć nazwy firmy, logotypu, informacji prasowych bądź gadżetów reklamowych. 

Identyfikacja wizualna jest świadomym krokiem do wyróżnienia się na tle konkurencji 

Identyfikacja wizualna obejmuje bardzo szeroki zakres działań reklamowo-marketingowych, mających na celu budowanie lojalności konsumentów, utrwalanie pozycji na rynku i podwyższanie stopnia rozpoznawalności danej marki. 

identyfikacja wizualna firmy
Przyklady identyfikacji wizualnej

W dynamicznym i niezwykle konkurencyjnym świecie, w którym konsument posiada niezliczone możliwości do wyboru, każda firma powinna przyjąć solidną strategię tworzenia swojej obecności na rynku. Poprzez odpowiednią identyfikację wizualną dana firma jest w stanie osiągnąć jeden z celów biznesowych jakim jest wyróżnienie się na tle konkurencji, uzyskując tym samym stabilną pozycję w danym segmencie rynkowym. 

Komponujemy nazwy firm bądź marek

Wybieramy szatę graficzną

Kreujemy hasła reklamowe

Projektujemy loga

Projektujemy gadżety reklamowe

Projektujemy papeterie

Projektujemy ubrania firmowe

Projektujemy oklejenia pojazdów

Każdy projekt cechują indywidualne cele, możliwości i odbiorcy do których jest kierowany. Nasza droga do realizacji wspaniałych koncepcji, prowadzi przez innowacyjny i czasochłonny proces kreowania barwnej i ponadczasowej rzeczywistości.  

Szukasz wsparcia w sprawie identyfikacji wizualnej ?

Pozwól pomóc nam przedstawić Twoją firmę bądź markę z jak najlepszej strony.

Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli przedstawić projekt spełniający wszystkie Twoje wymagania.